Saturday, April 2, 2011

rumah

Pukol 4.00 pg aku smpai umah setelah 6 jam aku dok dlm bas dri dungun ke Putrajaya Sentral.sumpah penat!penat tgk org tido sdgkn aku ta boleh nk tdo.bengang ase!!
aku tatwu la np.aku rase cm hati aku tade kt sni tp t'tinggal kt Dungun.
kenapa ye???
aku sndri NAIK HAIRAN dgn situation nyh.

Pukol 2 ptg td,mak bwk aku n husna g cri baju dinner.akak aku un ikot skali sbb aku jge irfan hari nyh.comel la bdk GECIK uh..geram ase.mule2 ktorg g mkn chicken chop dlu.after that baru la mulaken journey utk mencari baju untuk dinner.
smpai kt Jusco,Husna un berkenan la kt satu baju nyh n dye un decide la nk bli.ingtkn murah la kn.rupenye harga baju+belt=RM189.90.
mmg gile la tomyam uh..huhuhu
aku un bli jgk la baju.tp murah je.
hehe
nk dijadikn cite,hal utk ke dinner semuanye dh beres.

No comments:

Post a Comment