Monday, April 4, 2011

Hati dan Perasaan

sekali lagi aku still dlm dilema bout hal nyh.HATI DAN PERASAAN.tapi sape yg phm ttg semua yg aku nk ckp nyh.semua org pndng enteng je ape yg aku ckp.ambil smbl lewa ttg perasaan aku.sdgkn mereka semua tahu knp.Aku mken mule syg kn dye.dan aku sudah mule lupekan FAIQ apabile hadirnye dye.aku rase cm aku baru hidup semula.dye dtg dgn memberikan aku hdp baru.walaupun kami hanya sekadar kawan,tp aku rase dye dh ckop membahagiekan aku.aku rase berterima kasih pada dye sbb mengeluarkan aku dari kepompong hdp yg dibelenggu ksh silam aku.dye berjaye bwt aku lupekan org yg plg aku ta boleh lpe dlm hdp aku.aku ucpkan
TERIMA KASIH SAYANG.
tp knp ble dtgnye kebahagiaan pasti ade kedukaan.knp seringkali aku yg diuji.??
aku bersyukur kerana DIA masih sygkn aku.walaupun aku selalu leka dgn tuntutanNYA.tp aku hanya mahukan kebahagiaan.Jauhkan lah aku dari masa silam itu.Buang la dye jauh2.aku tanak ingti dye kembali.seringkali aku post something kt wall FB aku,dye asek like je.aku ta rase un bnde uh perlu dye nk like bagai.tolong blaa la faiq.aku nk bahagia dgn org lain.kau un nk bahagia jgk kn??soo jgn la kacau aku.
tybe2 org yg aku syg uh dh lain benar perangai dye lately nyh.tanak senyum.dan dye kate dye dh ta lame kt sini.aku se cm blok kuliah nyh jatuh atas kepale aku.tolong la jgn pergi mane2 sbb sy dh cukop selesa awk ade.takn sy nk ckp mcm tu kt awk.tlg la phm n sedar semua masalah ade jalan penyelesaiannye.

No comments:

Post a Comment