Tuesday, April 5, 2011

kembalikan semangat saya=(

kenapa semua nyh mesti jadi.semua nk pg tglkan aku.lg2 org yg berjaye bwt aku lpekan si FAIQ uh.hah.(sampai hati awak)..tolonglah.dye akn bwk sekali smgt aku.tolong aku ckp kt dye JANGAN PERGI.aku dh ta berdaye nk ckp kt dye yg aku tanak dye pg sbb dye berdegil utk pg jgk.ayat kat bawah nyh semua utk dye.

Awak,
perlu ke sy ckp ape yg sy rase kt awak selama nyh??perlu ke sy jujur kenape awak amat sy perlukan??perlu ke sy menangis supaye awak sentiase berade di samping saye??perlu ke sy jujur dgn awk ttg ape yg sy rase??perlu ke awak sy lakukan semua tu??perlu ke ???
Awak,
tolong lah jangan tinggalkan sy.sy perlukan awak dlm hidup saye.Awak sgt2 bermakne dlm hdp sy selepas FAIQ pergi.Awak bwt sy lupekan kngn sy bersame dye.awak bwt sy rase sy dpt kembali khdpn sy.sy nk awk sentiase ade dgn sy.TOLONG LA sy.saye sgt2 inginkan awk.Terlalu desperete kn sy smpai sy berkate begitu??semuanye sbb sy tanak KEHILANGAN awak.
Awak,
saye ta mudah utk mencintai.
saye ta mudah mengaku sy cinta.
saye ta mudah menyatakan yg sy JATUH CINTA.

Oh Tuhan,
Ku cinta dye.
berikan la aku hidup
tak akan aku sakiti dye
hukum aku bile terjadi.

No comments:

Post a Comment