Monday, March 14, 2011

Mood kurang betul!

aku un dh tatwu knp nan aku hari nyh.semuanye sebe ta kne.lg2 lpas bce txt akak.haih.knp la aku msti ade feeling mcm uh.patotnye aku hepy bub rmai yg syg akak.(abes uh sape plak yg nk syg aku??)since aku bce txt uh,aku jd cm nk marah je.habes sume org aku marah.termasok la si tomyam(HUSNA@niena)kesian dye kne mara nan aku hari nyh.aku slalu hope yg aku tanak ade perasaan lbey at dye.haih.tape la.nk bwt guano,doh tersuke.dok buleh r nok oyak gapo.haha.aku un tatwu aku ckp nyh btol ke ta.tp tape la.utk FAIQ.thx bub kau ingt kn balik aku kt kau.mmg la aku takn lupekan kau.tp aku baru je nk mulekn hdp TANPA kau.then skunk kau dtg blek.mcm nk blek nan aku.kau dh berpunye FAIQ.walaupun dulu kite pnh jnji,wlau mcm mane un tade kate putus dlm hbgn kite.tp kau penah ta ingt ape AKU ckp kt kau??kn aku penah ckp
"mmg tade erti putus dlm hbngn kte.tp skali b ade org laen.b bkn utk na lg"dan skunk nyh kau dh ade yg laen.ckop la aku nanges tok kau selame nyh.tlglah berikan aku bahagie walaupun dlm hati aku msih terluke.TOLONGLAH!!

No comments:

Post a Comment