Sunday, January 30, 2011

HIDUP

tade sape un yg akan pelik nan tajuk aku kali nyh
bub sume ade HIDUP masing masing
same jgk mcm aku..
now,
aku sedang belajar mcm mane nk mulekn hidup aku tanpa org yg penah menceriakn hidup aku selame 4 tahun..
hmpir seminggu hubungan yg dulunye mekar akhirnye layu jgk..
sape sngke,
pada mule niat aku hnye untk mmbls sume kejahatan SI JAHANAM tu(yg pntng bkn org yg aku syg k)
finally mengundang padah dlm hidup aku sndri
SI DIA yg aku syg mule menganggap aku CURANG.
setelah beribu kali aku telefon,
baru la SI DIA mengangkat.
dari nada suarenye sahaja sudah aku tahu yg dye sudah mulai jelek mendengar suare aku.
tp tak mengape laa
aku redha andai ini sudah menjadi takdir hidup aku..
buat SI DIA yg aku kasihi,
aku harap aku akan bahagia dgn org baru dlm hidup mu sekarang..
aku akan tetap sayangkn kau..
smpai bile bile..

No comments:

Post a Comment