Sunday, November 28, 2010

aku

hari nyh,28 hb 11..esok aku akn blek dungun tok menjalani LIBK yg akan diadakan selame 2 minggu..soo,lg due minggu bwu aku akn bwt catatan at cni lg..


Td aku jmpe faiq,aku smgt2 dtg dri umah akak semate2 nk hilangkan rase rndu kat dye..aku g jmpe dye at tmpt keje naek moto..aku snggop redah ujan semate2 nk jmpe org yg aku syg selame 3 tahun 5 bln..tp akhirnye aku HAMPA..layanan yg dye bg,HAMBAR..dye tanak senyum,tanak pndng muke aku walaupun sekali,tanak ckp sgt,tp yg plg aku sdey..dye still cri salah aku..sume tu bley bwt ktorg renggang sbnanye..tp knp dye ta sedar??skunk pukul 11.22 mlm,aku rndu sgt kat dye..aku txt dye dri pg td,dye lgsg ta reply..aku tatwu mane salah aku..mcm mane lg yg aku perlu lakukan tok bwt dye bahagie..


FAIQ,
andainye kau tahu ape yg ade dlm hati aku saat nyh,
pasti kau akn menangis..
tp bukan itu yg aku pinta,
aku cuma perlukan kau dlm hidup ku seharian,
aku cuma perlukan belaian kau,
gelak tawa kau,
senyuman kau,
yg boleh bwt aku rase sng faiq..
bkn wang ringgit..

No comments:

Post a Comment